Cayenne

Nummer två i ordningen så var det Cayennes tur och denna gång var alla dörrar stängda som han skulle kunna få för sig att hoppa över och ut igenom.
Min fin fina häst som flyger över 140, dock skulle jag aldrig få för mig att hoppas så högt. Tycker det är kul att se vad de klara av och jag vet att han kan hoppa högre om det skulle vara så.
Cayenne tycket det var riktigt lajbans och väntade duktigt i ett hörn varje gång vi hjöde, när han väl fick komma på dem gasade han järnet ända fram till hinderna och efter.

Det är synd att fockusen på alla bilder jag tog ligger på hindret och inte hästarna, men men man kan inte alltid ta bra bilder.

Kommentarer

Designen ‰r gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback