Dubbel träning

Har knappt hunnit suttit vid datorn idag då jag har varit i vägen hela dagen. Började med en tur ut till stallet för att ge min kära Cayenne sin frukostkraft (ger den själv då han går ute hela tiden nu) och fort som bara den iväg till intensiv buggkursen som var riktigt rolig och lärorikt. Dock är jag riktigt dålig på att hitta taken i dans, men det gick faktiskt rätt bra.

 

Var inte kvar på hela då jag hade fått tid för en träning med Cayenne när kursen slutade så fick gå tidigare, men det gjorde inte så mycket då vi hade redan hade gått igenom allt.

 

Träningen med Cayenne får ni i ett annat inlägg med ni kan få tjuvkik för hur det såg ut när det såg och kändes hyfsat okej.



Kommentarer

Designen ‰r gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback