Ibland så

Ibland vet jag verkligen inte vad som försiggår i Cayennes huvud. Igår var han helt galen och stod ett par gånger på bakbenen rejält. Antigen hade han träningsvärk eller så var han på riktigt dåligt humör.

Man kan inte alltid ha bra dagar så fick helt enkelt bara försöka rida som vanligt och låta han göra sina protester.

Tillslut så gjorde han som jag bad honom och han var hyfsat fin, men jag känner verkligen att jag behöver en lektion snart och på söndag ska vi rida för min tränare igen och det kommer vara välbehövligt.

 

Eftermiddag/kväll blir det hoppning och får se vad för övning det blir idag.


Sometimes you're a pain in my ass, but most of the time you're my prince

Kommentarer

Designen ‰r gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback