Inväntar klockan

Smart som jag var så vaknade jag 05:45 imorse och tänkte ett antal saker om mig själv som inte sover vid den tiden när jag är ledig. Somnade om och vaknade 07:30, drog mig en halvtimme sen orkade jag inte ligga kvar.

Så nu har jag kickat runt på alla internetsidor där jag brukar kolla och nu ska jag försöka få i mig frukost.
Sen är det bara att vänta på att klockan ska bli tio så jag kan åka ut till stallet och pussa lite på min pojke innan han ska få lite sprutor. 
Detta kan bli intressant då han borde vara van vid sprutor, men varje gång jag har varit med när han har fått det så har var dålig. Tror inte det ska vara något men man ska alltid vara på den säkra sidan.

Så resten av veckan ser ut ungefär så här:

Torsdag: Vila
Fredag: Ett lätt skrittpass
Lördag: Tömkörning/ lättare dressyr (Beroende på vart han står och vad jag hinner på morgonen).
Söndag: Hoppning
'
Min fina prins

Kommentarer

Designen ‰r gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback