Min fina Prins!

Vi har just nu kommit in i en svacka i dressyren där Cayenne har en tendens att tjura ihop och står mer eller mindre på bakbenen. 
Men, och ett riktigt stort MEN, idag så var han rund och fina. Lyssnade vädligt bra och jag hängde med och hann korrigera när han försökte med något. Fick mycket bra kritik idag från min tränare bla att Cayennes gång var mycket rundare, hela cayenne var rundare och jobbade bra med rygg och bakben. 

Såna komentarer gör att man vill kämpa på ännu mer och speciellt när man känner hur fin hästen var. Man blir så glad i hela kroppen och det var verkligen vårt bästa ridpass någonsin. Längtar nästa lite grann redan till nästa träning som är på borta plan om en vecka + att om en vecka så ska vi tävla. Sakta men säkert och de nerverna fram.
Galen häst seanste veckan
Finaste Prinsen som alltid finns där för mig

Kommentarer

Designen ‰r gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback